Inchide

10 Lei cadou pentru abonarea la newsletter!

  1. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (S.C. Noavidet S.R.L.) că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, prin returnarea în termen de 30 zile de la comunicarea deciziei de renunțare a produsului cumpărat împreună cu toate accesoriile și fără să prezinte nici o urmă de deteriorare sau uzură, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare.

  2. Acest drept nu poate fi invocat în cazul următoarelor produse, conform legilor românești:

    • Lentilele aeriene (ochelarilor de vedere), care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului
    • Cutiile de lentile de contact, dacă au fost desigilate una sau mai multe lentile din interiorul acestora. Pentru a fi acceptat returul cutiilor de lentile de contact este necesar ca toate lentilele (blistere) din interiorul acestora să fie sigilate. Lentilele de contact sunt rapid degradabile după desigilare, nu sunt transmisibile, și nu se vând la bucată (blister). Cutia de lentile de contact reprezintă un kit, un întreg, iar odată desigilată o lentilă (blister) din interiorul acesteia se consideră produsul (cutia de lentile) consumat, ce nu se mai poate readuce la starea iniţială cu toate lentilele sigilate în interior, lentile din același lot ca cel înscris pe cutie și cu același termen de valabilitate.

    Pentru orice astfel de cerere / notificare contactați-ne și vă vom furniza prin e-mail formularul necesar. Dacă aveți probleme legate de o comandă care nu a putut fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care ați discutat, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Alexandru Alecu, Telefon: 0722.724.137, E-mail: conciliere@medlens.ro

 

Model de formular de retragere

---

Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract.

Către

SC Noavidet SRL Adresă: Șos. Mihai Bravu, Nr. 12, Sector 2, București, Cod Poștal 021326

Persoana de contact: Alexandru Alecu, telefon: 0722.724.137, e-mail: alexandru.alecu@medlens.ro

 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse

1.

2.

3.

4.

5.

 

Comandate la data

Primite la data

Numele consumatorului

Adresa consumatorului

Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

 

Data

---

Click aici pentru a descărca Formularul de Retragere și informațiile pentru consumatori

 

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie. De asemenea, puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru, formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dv., inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.